مد و فشن

شلوارهای ساق راه راه

بازگشت مد برای شلوارهای ساق راه راه در سال 2024: آنچه باید بدانید

بازگشت مد برای شلوارهای ساق راه راه

در بهار سال 2024، دنیای مد دوباره از یکی از روندهای نمادین دهه های گذشته استقبال کرد – شلوار ساق دار با راه راه. این سبک که در دهه 90 قلب شیک پوشان را تسخیر کرد، بار دیگر به پایه محبوبیت بازگشته و توجه استایلیست ها و افراد مشهور را به خود جلب می کند. روزنامه نگاران فاش می کنند که در بهار با این استایل چه بپوشیم.

نوارها چیست؟

گل‌میخ‌ها حلقه‌هایی هستند که پاهای شلوار را روی پاها محکم می‌کنند و راحتی را هنگام پوشیدن فراهم می‌کنند. این ساق به شما کمک می‌کند تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشید که به‌راحتی با وسایل مختلف کمد لباس ترکیب شود.

 

شلوارهای ساق راه راه ۱

محبوبیت این مدل به دلیل تطبیق‌پذیری آن است. شلوارهای ساق با بند را می‌توان با موفقیت در انواع سبک‌ها و ظاهر ترکیب کرد. آنها کاملاً بر شکل تأکید می‌کنند و درعین‌حال راحتی و آزادی حرکت را فراهم می‌کنند.

چگونه این ترند را بپوشیم: ساق‌های راه‌راه؟

نمادهای مد مانند سوپر مدل بریتانیایی رزی هانتینگتون وایتلی روش‌های شیک پوشیدن این ترند را به نمایش گذاشتند. او شلوار ساق‌بلند را با راه‌راه با یک کت‌شلوار بزرگ با شانه‌های پهن است کرد و ظاهری را ایجاد کرد که با تضادها بازی می‌کرد و بر زنانگی او تأکید می‌کرد.

شلوارهای ساق راه راه ۲

مهم است که تعادل بین بالا و پایین را به‌خاطر بسپارید: شلوارهای چسبان بهتر است با تاپ‌های حجیم ترکیب شوند و ظاهری هماهنگ ایجاد کنند. این می‌تواند یک سویشرت، ژاکت، پیراهن، بلوز، ژاکت یا حتی یک کت باشد.

در مورد کفش، انتخاب در اینجا نیز بسیار زیاد است. ساق‌های بنددار هم با کفش‌های پاشنه‌بلند و هم با کفش‌های کتانی، کفش‌های کتانی یا کفش‌های چرم به‌خوبی ست می‌شوند. قانون اصلی در اینجا راحتی و مطابقت با تصویر شماست.

علاوه بر این، ساق‌های با بند را می‌توان با موفقیت با انواع مختلف لباس‌های بیرونی تکمیل کرد. از کت‌های بزرگ مد روز گرفته تا کت‌های کوتاه، انتخاب بسیار بزرگ است و به هر شیک‌پوش اجازه می‌دهد تا ظاهری منحصربه‌فرد و شیک ایجاد کند.

نمایش بیشتر

مدیر سایت

بوشهری‌ها به شکلِ کاملاً غیرانتفاعی و با هزینهٔ شخصی اداره می‌شود و هیچ‌گونه وابستگی به نهاد یا سازمانی ندارد. یک پروژهٔ داوطلبانه است برای بالابردن کیفیت زندگی در بوشهر، اگر بتواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا